Η Κτηνιατρική Υπηρεσία εκφράζει θερμές ευχαριστίες προς τις Κυνηγετικές Οργανώσεις για τη διαρκή, μακρόχρονη συμβολή τους τόσο στην ενεργητική όσο και στην παθητική επιτήρηση για τη λύσσα
...
Η συμμετοχή της Κυνηγετικής Συνομοσπονδίας και των Κυνηγετικών Ομοσπονδιών της χώρας μας στην ενεργητική επιτήρηση της λύσσας, ήταν και παραμένει καθοριστική.
...
Σε εξαιρετικά εποικοδομητικό και θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025, επίσημη συνάντηση των Κυνηγετικών Συλλόγων Δυτικής Μακεδονίας και της Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Μακεδονίας – Θράκης (ΚΟΜΑΘ) με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, κ. Γιώργο Αμανατίδη και τον Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Πασχάλη Χαρούμενο.
...